RENUNG - RENUNGKAN

" Barangsiapa yang tidak menghadap Allah dengan kelembutan-kelembutan ihsan, maka ia akan diseret ke hadapanNya dengan rantai cobaan. Barangsiapa yang tidak mensyukuri beragam nikmat, maka ia menghadapi hilangnya nikmat-nikmat tersebut, dan barangsiapa yang mensyukurinya, sesungguhnya ia telah mempertahankannya dengan ikatannya."

YANG SUDI BERKONGSI IDEA, KOMEN ........ terima kasih

Wednesday, June 1, 2011

Kata-kata hati (32) Semua menanti...

Catatan perjalanan akhir Muhammad Huzaifah bin Mohammed Huzazi. Pelajar tahun 2(UMT) Kursus Ijazah Teknologi Alam Sekitar. Lahir 23 Syaaban 1409 (30 Mac 1989) Kembali menemui Rabb kita, (lemas) pada 21 J/Awwal 1431 (4 Mei 2010) semasa misi dakwah 40 hari ke Bluran, Sandakan. Lapuran kejadian anda boleh dapati dibeberapa blog, antaranya http://haneefsyah.blogspot.com/

Anak...

Sesungguhnya kami semua, abah, ummi, abang (Muhammad Hafiz), Anip (Muhammad Hanif), Napi (Muhammad Hanafi), Hilmi (Muhammad Hilmi Muhaimin), Hakim (Muhammad Hakim) Aziq (Muhammad Haziq Izzat) seluruh keluarga, kenalan anak, rakan abang , Anip , Napi, Hilmi , Hakim Aziq, rakan dan kenalan seusaha anak semunya menantikan ‘Warkah Dakwah’ anak itu.

Abah sememangnya tidak keberatan untuk mengungsikan kandungan ‘Warkah Dakwah’ berkenaan kepada semua. Dan jika munasabah akan abah kongsikan juga dengan rakan-rakan dalam internet. Mudah-mudahan ia juga bermanfaat untuk abah dan juga yang lainnya.

Bersambung.....

1 comment:

  1. Salam.
    Semoga diberkati Allah swt. Semoga Allah swt memberi kekuatan untuk meneruskan titipan WARKAH DOA. Amin.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Demi Al-'Ashr : ayat 3. Kecil tapak tangan nyiru ditadahkan.